Keşap’ta Kahverengi Kokarcaya Karşı “Samuray” Ordusu Sahaya İndi
Fındık Araştırma Enstitüsü (FAE) laboratuvarlarında özel olarak üretilen “samuray arıları”, düzenlenen resmi programla doğaya salındı.
İLK DURAK DÜZKÖY OLDU
Biyolojik mücadele projesinin ilk adımı Keşap’ın Düzköy köyünde atıldı. Laboratuvar ortamında yetiştirilen samuray arılarının doğaya salım törenine ilçe protokolü, tarım paydaşları ve çok sayıda üretici katıldı.
Programa Katılan İsimler:
Selin Sarı – Keşap Kaymakamı
Tuncay Muhammet Arışan – Keşap Belediye Başkanı
Mustafa Ensar Yılmaz – İl Tarım ve Orman Müdürü
Ünal Şensoy – Giresun Ticaret Borsası Başkan YardımcısıDr. Ebru Gümüş – Fındık Araştırma Enstitüsü Temsilcisi
Hüseyin Özkaya – Keşap İlçe Tarım ve Orman Müdürü
Keşap İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü teknik ekipleri, zararlının popülasyonunu baskılamak adına önceden haritalandırılan kritik noktaları takibe aldı.
Yetkililer, Düzköy ve Kılıçlı köylerinde belirlenen stratejik lokasyonlarda samuray arısı salım çalışmalarına önümüzdeki günlerde de kesintisiz olarak devam edileceğini bildirdi.
-
Şebinkarahisar’da film çekimi öncesi korkutan kaza! Sürücü araçta sıkıştı
-
Süresini Dolduran Okul Müdürleri Temmuz Ayında Yeni Okullarında Göreve Başlayacak
-
Doğankent’te Çiftçilere Tarım ve Hayvancılık Bilgilendirmesi
-
Gençlik ve Spor Bakanlığı antrenör alımı yapacak!
-
Giresun Kent Konseyi’nde Ali Murat Yılmaz dönemi
-
Giresun İl Milli Eğitim Müdürü Tokgöz’den yıl sonu mesajı
