Bulancaklı Öğrenciler, Kalemleriyle “Su”yun Geleceğini Yazdılar

Millî Eğitim Bakanlığı tarafından okul ve kurumlarda su verimliliği bilincini artırmak amacıyla düzenlenen “Su Verimliliği Seferberliği” yarışmasının sonuçları açıklandı.
Eğitim & Sağlık - Nisan 30, 2026 6:00 am

81 ilden on binlerce eserin katıldığı dev organizasyonda, Giresunlu öğrenciler iki önemli dereceyle Türkiye kürsüsüne çıktı.

68 BİN ESER ARASINDAN SIYRILDILAR

Türkiye genelinde ilkokul, ortaokul ve lise kademelerinde düzenlenen yarışmaya toplam 68 bin 616 eser başvurdu.
Resimden müziğe, afişten şiire kadar pek çok kategoride yapılan değerlendirmeler sonucunda sadece 45 eser ödüle layık görüldü.
Bu zorlu maratonda Bulancak Atatürk Ortaokulu öğrencilerinden Mevanur Kızıltaş kompozisyon kategorisinde Türkiye birincisi, Buğlem Bekçi, “Şiir” kategorisinde Türkiye Üçüncüsü seçilerek kürsüdeki yerini aldı.

BENZER HABERLER