Hemşire ve ebeler yemin ederek mezun oldu

Giresun Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi öğrencileri, düzenlenen mezuniyet töreniyle eğitim hayatlarını tamamlayarak meslek yaşamlarına adım attı. Hemşire ve ebe adayları, yemin edip kep fırlatarak mezuniyet sevincini aileleriyle paylaştı.
Eğitim & Sağlık - Haziran 23, 2026 10:36 am

Giresun Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi’nden mezun olan hemşire ve ebe adayları için Güre Yerleşkesi Şehit Ömer Halisdemir Konferans Salonu’nda mezuniyet töreni düzenlendi. Yoğun katılımla gerçekleştirilen programda öğrenciler, yıllar süren eğitimlerinin ardından diplomalarına kavuşmanın mutluluğunu yaşadı.

Törene Giresun Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Yılmaz Can, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Güven Özdem, Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ayşegül Çebi, akademisyenler, öğrenciler ve aileleri katıldı.

BAŞARILI ÖĞRENCİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

Programda konuşan protokol üyeleri, öğrencilerin eğitim sürecinde gösterdikleri azim, emek ve özveriye dikkat çekerek mezunları tebrik etti.

Fakülteyi dereceyle tamamlayan öğrenciler de törende ödüllendirildi. Fakülte birincisi Ceyda Çelik, ikincisi Buse Yıldız ve üçüncüsü Funda Gül Coşkuna başarı belgeleri ve çeşitli hediyeler takdim edildi.

MESLEK ANDI OKUDULAR

Törenin devamında Hemşirelik ve Ebelik Bölüm Başkanları tarafından mezun öğrencilere meslek andı okutuldu. Öğrenciler, sağlık hizmetlerinin temel değerlerine bağlı kalacaklarına ve mesleklerini etik ilkeler doğrultusunda yerine getireceklerine dair yemin etti.

Meslek andının ardından büyük bir heyecan yaşayan mezunlar, kep fırlatarak mezuniyet coşkusunu aileleri ve arkadaşlarıyla paylaştı. Böylece hemşire ve ebe adayları, sağlık alanındaki meslek yolculuklarına resmen başlamış oldu.

 

 

BENZER HABERLER