Bulancaklı Öğrenciler, Kalemleriyle “Su”yun Geleceğini Yazdılar
81 ilden on binlerce eserin katıldığı dev organizasyonda, Giresunlu öğrenciler iki önemli dereceyle Türkiye kürsüsüne çıktı.
68 BİN ESER ARASINDAN SIYRILDILAR
Türkiye genelinde ilkokul, ortaokul ve lise kademelerinde düzenlenen yarışmaya toplam 68 bin 616 eser başvurdu.
Resimden müziğe, afişten şiire kadar pek çok kategoride yapılan değerlendirmeler sonucunda sadece 45 eser ödüle layık görüldü.
Bu zorlu maratonda Bulancak Atatürk Ortaokulu öğrencilerinden Mevanur Kızıltaş kompozisyon kategorisinde Türkiye birincisi, Buğlem Bekçi, “Şiir” kategorisinde Türkiye Üçüncüsü seçilerek kürsüdeki yerini aldı.
BENZER HABERLER
-
Şebinkarahisar’da film çekimi öncesi korkutan kaza! Sürücü araçta sıkıştı
-
Süresini Dolduran Okul Müdürleri Temmuz Ayında Yeni Okullarında Göreve Başlayacak
-
Doğankent’te Çiftçilere Tarım ve Hayvancılık Bilgilendirmesi
-
Gençlik ve Spor Bakanlığı antrenör alımı yapacak!
-
Giresun Kent Konseyi’nde Ali Murat Yılmaz dönemi
-
Giresun İl Milli Eğitim Müdürü Tokgöz’den yıl sonu mesajı
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.
