Giresun İl Milli Eğitim Müdürü Tokgöz’den yıl sonu mesajı
Giresun İl Milli Eğitim Müdürü Özgür Tokgöz, yayımladığı 2025-2026 eğitim öğretim yılı sonu mesajında, bir yılı daha başarıyla geride bırakmanın mutluluğunu yaşadıklarını belirtti.
Mesajında ilk olarak öğrencilere seslenen Müdür Tokgöz, karnenin uzun bir eğitim yolculuğunun yalnızca bir durağı olduğunu vurgulayarak şu ifadeleri kullandı:
“Aldığınız karne, çıktığınız uzun eğitim yolculuğunun yalnızca bir durağıdır. Bu belge; emeklerinizin, çabalarınızın ve bu süreçte kazandığınız deneyimlerin bir yansımasıdır. Unutmayın ki insanı başarıya ulaştıran en önemli güç; inancı, azmi ve öğrenmekten vazgeçmemesidir.
Tatilinizi ailenizle vakit geçirerek, sosyal ve sportif etkinliklere katılarak, doğayı keşfederek ve bol bol kitap okuyarak değerlendirmenizi tavsiye ediyorum. Yaz tatili sadece dinlenme değil; kendinizi geliştirebileceğiniz kıymetli bir dönemdir.”“YIL BOYUNCA ARILARIN KOVANLARINA BAL TAŞIMASI GİBİ SINIFLARINIZA BİLGİ TAŞIDINIZ”Tokgöz, öğretmenlere yönelik mesajında ise yıl boyunca gösterilen fedakarlığa dikkat çekti:
“Öğrencilerimizin zihinlerini ve gönüllerini sabırla işlediniz; etkinlikler düzenlediniz, projeler geliştirdiniz, onların akademik ve sosyal gelişimlerine rehberlik ettiniz. Çocuklarımızın milli ve manevi değerlerle yetişmelerine sunduğunuz katkılar, ülkemizin yarınlarına yapılan en değerli yatırımdır. Bu yıl emekliliğe ayrılacak öğretmenlerimize özverili hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyor, sağlık ve huzur dolu bir emeklilik hayatı diliyorum.”Müdür Tokgöz, mesajının sonunda tüm öğretmenlere, okul yöneticilerine, eğitim çalışanlarına ve velilere teşekkür ederek öğrenciler için sağlıklı, verimli ve güzel bir yaz tatili diledi.
-
Şebinkarahisar’da film çekimi öncesi korkutan kaza! Sürücü araçta sıkıştı
-
Süresini Dolduran Okul Müdürleri Temmuz Ayında Yeni Okullarında Göreve Başlayacak
-
Doğankent’te Çiftçilere Tarım ve Hayvancılık Bilgilendirmesi
-
Gençlik ve Spor Bakanlığı antrenör alımı yapacak!
-
Giresun Kent Konseyi’nde Ali Murat Yılmaz dönemi
-
Giresun İl Milli Eğitim Müdürü Tokgöz’den yıl sonu mesajı
