Giresun Valisi Koç sokağın nabzını tuttu!
Giresun’da Vali Koç, Nizamiye Mahallesi’nde esnaf ve vatandaşlarla buluştu.
Kentte göreve başladıktan sonra, “Beni halkın arasında, bir çay ocağında, bir esnafın yanında çay içerken göreceksiniz” mesajı veren Giresun Valisi Mustafa Koç, sözünü yerine getirerek sokağa indi. Vali Koç, Nizamiye Mahallesi’nde esnaf ve vatandaşlarla bir araya gelerek sohbet etti.
Mahalledeki bir esnaf çay ocağını ziyaret eden Vali Koç, vatandaşlarla samimi bir ortamda çay içip sohbet etti. Mahalle sakinlerinin talep ve önerilerini dinleyen Koç, gündeme ilişkin konularda da görüş alışverişinde bulundu.
Gösterilen ilgi ve misafirperverlikten duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Koç, devletin her zaman milletin yanında olduğunu vurguladı. Esnafa hayırlı ve bereketli kazançlar dileyen Koç, vatandaşlara teşekkür ederek çalışmalarında kolaylıklar temennisinde bulundu.
-
Şebinkarahisar’da film çekimi öncesi korkutan kaza! Sürücü araçta sıkıştı
-
Süresini Dolduran Okul Müdürleri Temmuz Ayında Yeni Okullarında Göreve Başlayacak
-
Doğankent’te Çiftçilere Tarım ve Hayvancılık Bilgilendirmesi
-
Gençlik ve Spor Bakanlığı antrenör alımı yapacak!
-
Giresun Kent Konseyi’nde Ali Murat Yılmaz dönemi
-
Giresun İl Milli Eğitim Müdürü Tokgöz’den yıl sonu mesajı
