Giresun Valisi Koç’tan KÖYDES uyarısı
Giresun Valisi Mustafa Koç başkanlığında, ilçe kaymakamları ve ilgili kurum yetkililerinin katılımlarıyla “KÖYDES Projesi Toplantısı” düzenlendi.
Toplantıda, köylerin altyapı hizmetlerinin daha etkin yürütülmesi ve 2026 yılı yatırım programı detayları kapsamlı bir şekilde ele alındı.
Toplantının ana gündem maddelerinden birini, Cumhurbaşkanı Kararı doğrultusunda il ödeneğinin uygulayıcı birimler ve projeler bazında dağılımının belirlenmesi oluşturdu.
Bu kapsamda, 2026 yılı KÖYDES projesi ödeneğinin iller ve ilçeler bazında dağılımı, kullandırılması, izlenmesi ve denetimine ilişkin usul ve esaslar hakkında katılımcılara detaylı bir sunum yapılarak bilgilendirme sağlandı.
2025 YILI PROJELERİ DEĞERLENDİRİLDİ
Toplantı esnasında 2025 yılı KÖYDES projelerinin genel durumu ve mevcut programda yer alan çalışmaların güncel durumu masaya yatırıldı.
İlçe kaymakamları, kendi bölgelerindeki projelerin uygulama süreçlerinde karşılaştıkları sorunları dile getirerek çözüm önerilerini sundular.
Vali Koç, köylerin yaşam kalitesini artırmaya yönelik yürütülen tüm projelerin yakından takip edildiğini belirterek, çalışmaların planlanan sürede ve verimlilikle tamamlanması noktasında gerekli koordinasyonun titizlikle sağlanması talimatını verdi.
Giresun Valiliği
-
Şebinkarahisar’da film çekimi öncesi korkutan kaza! Sürücü araçta sıkıştı
-
Süresini Dolduran Okul Müdürleri Temmuz Ayında Yeni Okullarında Göreve Başlayacak
-
Doğankent’te Çiftçilere Tarım ve Hayvancılık Bilgilendirmesi
-
Gençlik ve Spor Bakanlığı antrenör alımı yapacak!
-
Giresun Kent Konseyi’nde Ali Murat Yılmaz dönemi
-
Giresun İl Milli Eğitim Müdürü Tokgöz’den yıl sonu mesajı
