MENÜ

Giresun’da 2025-2026 eğitim öğretim yılı sona erdi

Son ders zilinin çalmasıyla birlikte öğrenciler ve öğretmenler yaz tatiline başladı
Eğitim & Sağlık - Haziran 26, 2026 3:05 pm A A

Giresun’da okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve liselerde eğitim gören 66 bin 882 öğrenci, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle karnelerini aldı.
Son ders zilinin çalmasıyla birlikte öğrenciler ve öğretmenler yaz tatiline başladı.
Giresun merkezde bulunan TOBB Merkez Abacıbükü İlkokulu’nda düzenlenen karne törenine Vali Yardımcısı Mehmet Fatih Yakınoğlu ile İl Millî Eğitim Müdürü Özgür Tokgöz katıldı. Sınıfları tek tek gezen Yakınoğlu ve Tokgöz, öğrencilere karnelerini vererek heyecanlarına ortak oldu.
Vali Yardımcısı Yakınoğlu, yaptığı değerlendirmede Giresun’da bu yıl 358 okul ve eğitim kurumunda, yaklaşık 67 bin öğrenci ve 6 bin 61 öğretmenle başarılı bir eğitim yılı geçirildiğini belirtti. Eğitimin öğretmen, öğrenci ve veliden oluşan bir sacayağı olduğunu vurgulayan Yakınoğlu, velilerin sürece aktif katılımının önemine dikkat çekti.
Yakınoğlu, karne alan tüm öğrencileri tebrik ederek güzel bir yaz tatili diledi; öğretmenlere ise yıl boyunca gösterdikleri emek ve özveri için teşekkür etti.

Eğitim & Sağlık - 3:05 pm A A
BENZER HABERLER

YORUM BIRAK

YORUMLAR

Hiç yorum yapılmamış.