İl Özel İdaresi Evde Bakım Hastasının Yolunu Açtı
Ekipler, Doğankent ilçesine bağlı Üçtaş köyü Akköy Mahallesi’nde yaşamını sürdüren ve evde bakım sürecinde olan bir vatandaş için seferber oldu.
Vatandaşın evine giden ve ulaşımı zorlaştıran yol, İl Özel İdaresi ekiplerinin titiz çalışmasıyla tamamen temizlenerek kullanıma hazır hale getirildi.
Yapılan bu çalışma sayesinde, evde bakım hastası olan vatandaşın sağlık hizmetlerine erişimi kolaylaştırılırken, günlük ihtiyaçların karşılanması için de daha güvenli ve konforlu bir ulaşım ağı sağlandı.
BENZER HABERLER
-
Şebinkarahisar’da film çekimi öncesi korkutan kaza! Sürücü araçta sıkıştı
-
Süresini Dolduran Okul Müdürleri Temmuz Ayında Yeni Okullarında Göreve Başlayacak
-
Doğankent’te Çiftçilere Tarım ve Hayvancılık Bilgilendirmesi
-
Gençlik ve Spor Bakanlığı antrenör alımı yapacak!
-
Giresun Kent Konseyi’nde Ali Murat Yılmaz dönemi
-
Giresun İl Milli Eğitim Müdürü Tokgöz’den yıl sonu mesajı
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.
