Üç istasyona teşekkür belgesi
Giresun İl Ambulans Servisi Başhekimliği Kalite Direktörlüğü tarafından, Sağlıkta Kalite Standartları (SKS) kapsamında gerçekleştirilen değerlendirmeler sonuçlandı. Yapılan incelemelerde kalite kriterlerini başarıyla yerine getiren acil sağlık hizmetleri istasyonları ödüle layık görüldü.
Değerlendirmeler sonucunda Görele 1 Nolu Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu, Bulancak 3 Nolu Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu ve Giresun 2 Nolu Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu teşekkür belgesi almaya hak kazandı.
BELGELER TÖRENLE TAKDİM EDİLDİ
Başarılı istasyonların yöneticileri ve sağlık personellerine teşekkür belgeleri, Giresun İl Sağlık Müdürü Öğr. Üyesi Dr. İskender Aksoy tarafından düzenlenen törenle verildi.
Törende sağlık çalışanlarıyla bir araya gelen Aksoy, acil sağlık hizmetlerinde kalite standartlarının yükseltilmesinin büyük önem taşıdığını vurguladı.
“KALİTELİ HİZMET VATANDAŞ MEMNUNİYETİNİ ARTIRIYOR”
İl Sağlık Müdürü Dr. İskender Aksoy, kaliteli sağlık hizmetinin vatandaş memnuniyetine doğrudan katkı sağladığını belirterek, başarılı çalışmalarıyla öne çıkan tüm sağlık personelini tebrik etti.
Aksoy, özveriyle görev yapan sağlık çalışanlarına teşekkür ederek, sağlık hizmetlerinde kaliteyi artırmaya yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti.
Giresun İl Sağlık Müdürlüğü yetkilileri de acil sağlık hizmetlerinde kalite standartlarının daha da yükseltilmesi için çalışmaların devam edeceğini bildirdi.

-
Şebinkarahisar’da film çekimi öncesi korkutan kaza! Sürücü araçta sıkıştı
-
Süresini Dolduran Okul Müdürleri Temmuz Ayında Yeni Okullarında Göreve Başlayacak
-
Doğankent’te Çiftçilere Tarım ve Hayvancılık Bilgilendirmesi
-
Gençlik ve Spor Bakanlığı antrenör alımı yapacak!
-
Giresun Kent Konseyi’nde Ali Murat Yılmaz dönemi
-
Giresun İl Milli Eğitim Müdürü Tokgöz’den yıl sonu mesajı
